Willemsen & Partners

Training
 
Commerciële vaardigheden die leiden tot laten inkopen van behoeften en diensten door klant.

Kern training:
Hoe haalt uw medewerker het optimale rendement uit een gesprek met een (potentiële) klant.
In deze niet standaard verkoop communicatietraining zijn behalve de basisvaardigheden de gedragskenmerken van de gesprekspartner en het vertrouwen van de klant inzet.
De training is zeer interactief waardoor uw medewerkers de commerciële vaardigheden gestructureerd en effectief onder de knie krijgen
De klant moet continu het gevoel hebben en houden dat u zijn of haar belangen behartigt.
Wanneer is een klant tevreden? Wat verwacht een klant van u? Is hij bekend met alle adviesdiensten?

Deze intensieve training bestaat uit 2 dagen.
De volgende vaardigheden die o.a. aan de orde zullen komen zijn:
• Introductie klant
• Gespreksopening
• Realiseren natuurlijke “klik”
• Vertrouwen creëren
• Technieken gesprek voeren en luisteren
• Behoefte analyseren
• Incasseren
• Koopsignalen
• Technieken rondom afsluiten
• Vervolgafspraak realiseren

Resultaat:
Deze verkoop communicatietraining zal zorgen dat uw medewerkers optimaal hun propositie bij hun (potentiele) klanten onder de aandacht brengen en deze op een authentieke manier laten aansluiten op de wensen en behoeften van de klant