Willemsen & Partners

Acquisitie
 
Voor echt succes dien je als accountant continu je externe oriëntatie te blijven ontwikkelen.
Deze inspanning is vanzelfsprekend niet eenmalig, maar onderdeel van het continuproces.
De accountant dient (nog) meer extern te communiceren.
Er is een enorme behoefte bij de ondernemers aan een accountant die het ondernemerschap centraal stelt.

Vooralsnog is rond de 80% van alle accountants (nog) niet in staat pro-actief advies te geven en de ondernemer ook als ondernemer te ondersteunen en te inspireren specifiek in zijn of haar branche.
Door meer focus op de externe oriëntatie weet u eerder waarop de prospect zich oriënteert, je hoort wat goed en slecht gaat en wat hem of haar zal bewegen naar u over te stappen.

Snel scoren daar bouwt u natuurlijk niets mee op.
U wilt die klanten aan u binden die passen binnen het profiel van uw organisatie.
De juiste methode van het benaderen van de prospects is essentieel.
U krijgt immers maar één kans!
Deze methode is natuurlijk afhankelijk van uw doelstellingen en beleid.

Willemsen & Partners kiest met u die methode die het best aansluit bij de visie van uw organisatie.
U zult zien en ervaren dat uw organisatie beter zal scoren op de voor uw organisatie belangrijke parameters:
• Meer nieuwe klanten
• Onderscheidend vermogen in de regio
• Uitbreiding informatie van de prospects
• Prospects kennen uw gehele palet aan adviesdiensten en producten
• Grotere betrokkenheid van uw medewerkers